ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزن

 

حفاظ‌ های شاخ گوزنی با توجه به شکل و طراحی‌شان در مدل‌های مختلفی قابل خریداری و نصب هستند. این حفاظ‌ها نرده‌هایی با شکل‌های متنوع و در اندازه‌های متفاوت دارند. ارتفاع نیزه‌ها در این مدل‌های مختلف با یکدیگر فرق دارند. دلیل اصلی تولید حفاظ شاخ گوزنی ایجاد امنیت بالا است. بنابراین از آن در هر جایی که ضرورت دارد میزان امنیت بیشتری برای آن مکان به وجود بیاید استفاده می‌شود. غالب استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در محیط‌های بیرونی است. این نوع از حفاظ مزایای بسیار زیادی دارد. ارتفاع بالای آن بزرگ‌ترین مزیت آن است. ارتفاع زیاد و نوک‌های تیز و متعدد آن سبب می‌شود تا کسی قادر نباشد از آن عبور کند. عمر و دوام این حفاظ‌ها بالاست و به راحتی فرسوده و خراب نمی‌شوند. هم‌چنین نیاز به نگهداری و مراقبت پس از نصب ندارد. از حفاظ شاخ گوزنی برای پیشگیری از ورودهای غیر مجاز از دیوارها و محوطه‌هایی نظیر کارگاه‌ها و خانه‌های مسکونی و ادارات استفاده می‌شود. در ادامه به مزیت‌های استفاده از این نوع حفاظ می‌پردازیم.

نرده شاخ گوزنی یکی از خوش قیمت ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود. حفاظ شاخ گوزنی از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. نرده گوزن علاوه بر این که تعداد زیادی نقطه های تیز در دیوار شما ایجاد می کند و نسبت به حفاظ های دیگر قیمت مناسبی دارد، از لحاظ زیبایی جلوه خوبی به ساختمان می دهد و از این رو انتخاب اکثر معماران برای ساختمان ها شده است که بهترین و ارزان ترین حفاظ روی دیوار میباشد .

بهترین حفاظ روی دیوار ایمن ترین حفاظ دیوار بهترین نوع حفاظ روی دیوار ارتفاع حفاظ دیوار نصب حفاظ روی دیوار نرده روی دیوار قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی