آکاردئونی حفاظ های کرکره ای درب کشویی در مازندران 

 

یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش امنیت ورودی ساختمان، نصب درب آکاردئونی به عنوان حفاظ آهنی درب آپارتمان است. شکل این دربها مانند ساز آکاردئون است و قابلیت باز شدن و بسته شدن را دارند. نصب درب آکاردئونی به عنوان حفاظ درب آپارتمان، هم در ساختمانهای تجاری و اداری و هم در ساختمانهای مسکونی قابل اجرا است. درب آکاردئونی به درب کشویی و کرکره ای نیز معروف است؛ زیرا به دلیل ساختار شبکه ای روی آن، با فشار دست جابه‌جا شده و به راحتی جمع می شود. حفاظ آکاردئونی علاوه بر حفاظت از ساختمان شما، فضای زیادی را اشغال نمی کند و نصب آن سریع انجام می شود.

 

حفاظ درب

 

09127800603 - 09128047694

امروزه بهره گیری از حفاظ درب آکاردئونی در ساری و رامسر مازندران جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج می باشد. ساختمان هایی که از حفاظ درب آکاردئونی ، حفاظ نرده ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می نمایند با دزدی و سرقت روبرو نخواهند شد. حفظ کردن اموال در نبود ساکنین با کمک سازه های امنیتی، کاملا عاقلانه می باشد. حفاظ آکاردئونی در یکی از محبوب ترین سازه های امنیتی بر روی درب ورودی می باشد. این حفاظ بدون اینکه لطمه ای به نمای بیرونی یا دکوراسیون فضای داخل وارد نماید، امنیت قابل قبولی را ایجاد خواهد کرد. نمونه هایی از حفاظ آکاردئونی در را در ورودی اماکن تجاری و اداری نیز می توان مشاهده نمود. پارکینگ ساختمان های مسکونی، حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ کشویی آکاردئونی در احتمال سرقت را تا حد زیادی کاهش خواهند داد.

درب محافظ آکاردئونی با مدلها و طرحهای مختلف تولید می شود و به همین دلیل است که قیمت درب آکاردئونی به اندازه و طرح آن بستگی دارد. ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بین ۹۰ تا ۹۹ درصد است؛ یعنی اینکه سارقان نمی توانند آن را باز کنند و برای باز کردن درب آکاردئونی باید از سنگ فرز استفاده کنند که بسیار پرسروصداست!