ارتفاع این نوع از حفاظ 50 تا 150 سانتی متر است. برای جوشکاری و نصب حفاظ نرده شاخ گوزنی ، شاخک های حفاظ به روش جوشکاری دوطرفه و الکترود مخصوص این نوع حفاظ استفاده می شود. مقطع برش پیکان های حفاظ 2 الی 4 سانتی متر است . لازم است برای ساخت از میلگرد 10 کششی استفاده شود. حفاظ نرده شاخ گوزنی – به گونه ای می باشد که حتی اگر سارقان حرفه ای باشند ولی با استناد به نوک تیز و برنده بودن میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزنی  ، امکان رد شدن از حفاظ به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . یکی از محاسن شرکت آهن سازه ( تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی ) در ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی از فولاد با کربن بالا و میلگردهای 10 کششی استفاده میشود و قابلیت نصب در هر نوع دیواری را دارا می باشد.


حفاظ شاخ گوزنی

 

 

با خرید حفاظ شاخ گوزنی از کارخانه آهن سازه در روش های متعددی برای امن کردن ساختمان به وجود آورده که با استفاده ازآنها می توانید ازاموال وعزیزان خود مراقبت کنید. با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد. حفاظ شاخ گوزنی را می توان یکی از زیباترین و پراستفاده ترین حفاظ های روی دیوار معرفی کرد شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و بهمین دلیل این نام به حفاظ های شاخ گوزنی منتسب شده است همچنین نرده حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به قیمت مناسبشان در شهریار جزو حفاظ های روی دیوار بسیار محبوب است .

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، انواع شاخ گوزنی ، تراکم حفاظ شاخ گوزنی ، خرید نرده شاخ گوزنی روی دیوار ، شاخ گوزنی شرکتی ، قیمت گارد شاخ گوزنی متری ، قیمت حافظ شاخ گوزنی سر دیوار ، نرده ی شاخ گوزنی ، حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی ، حفاظ گذاری شاخ گوزن ، حفاظ های فلزی مدل گوزنی ، ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزن ، خرید اینترنتی نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

روش های نصب حفاظ ها بسته به بستر کار، شرایط موجود و خواسته های کارفرما متفاوت می باشد.

مزایا و کاربردهای زیادی برای حفاظ دیوار شاخ گوزنی وجود دارد که می توانند دلایل انتخاب ما به عنوان یک محافظ قدرتمند دیوارهای حیاط باشند. وظیفه اصلی نرده آهنی شاخ گوزنی حفاظت از دیوارهای ساختمان شما و عدم اجازه ورود به افراد بیگانه و متفرقه به داخل ساختمان است. البته این به این معنی نخواهد بود که افراد آشنا و یا حتی خود شما اجازه ورود از بین شاخ های حفاظ شاخ گوزنی را خواهید داشت، خیر. در واقع هر گونه عبور و مرور از بالای دیوار های ساختمان بعد از نصب حفاظ شاخ گوزنی از روی دیوار ساختمان شما به صورت مطلق ممنوع خواهد شد. از مزایای مهم نرده آهنی شاخ گوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود: استحکام فراتر از انتظار یکی از ویژگی های شاخ گوزن محکم بود ن وعدم شکنندگی آن در مقابل هر برخوردی است. این شاخ ها تا وقتی که خود حیوان اراده نکند و موقع آن نرسیده باشد، روی زیمن نخواهند افتاد. از این رو است حفاظ شاخ گوزنی نیز به پیروی از استحکام شاخ های گوزن کاملا مستحکم و ایمن ساخته شده اند. هیچ راهی برای شکستن، بریدن و از بین بردن نرده آهنی شاخ گوزنی وجود ندارد.